drömmar..

2009-04-05
22:25:05

Olympus µ 700 | lite redigerad - kontrast.
en bild jag nyligen hittade i min mapp.

Kom tänka på drömmar, mål och annat man vill uppnå och göra!
Jag har alltid velat hoppa bungyjump, vindsurfa åka jorden runt samt ut i universum! Jag vill få en bra utbildning och få ett jobb jag är nöjd med när jag bli äldre! Jag vill ha barn med någon jag älskar. Jag vill ha rättvisa! JAG VILL MYCKET!

Usch, jag låter som en egoistisk jävel, men det kan jag säga er att jag inte är. Jag är nöjd med hur mitt liv är just nu.

Well,
någon gång under mitt liv ska jag hoppa bungyjump! lätt att jag ska, jag är dock lite höjdrädd men tänk vilken upplevelse, vilken känsla man få!

Låt höra folk!
Vad har ni för drömmar?

Kommentarer


INNAN NI KOMMENTERAR:
- Skriv till oxen/lejonet om ni ska svara på något vi skrivit till er!
- Vi vill inte ha reklam så som gratisbio, gratiskläder osv.


namn:

e-mail/msn: (bara vi som ser)

hemsida/blogg:

lämna ditt meddelande:


spara mina uppgifter.
Trackback
RSS 2.0