fy skäms på oss!

2009-04-04
20:55:39
Eller åtminstone på mig!

Oxen är på utbyte i Tyskland och har självklart inte tid eller lust att skriva i bloggen!

Jag däremot har haft all tid på mig men jag har inte orkat! Nu känner jag mig verkligen dum!

En hel vecka har gått utan att  jag gott in hit och skrivit! Usch fy Lejonet! Men vad har egentligen hänt på sistone? Skola för det mesta bara!


Detta sades för ca två veckor sen men jag tycker fortfarande det är lite smått kul!

Jag - Lejonet, Oxen och gästbloggarna Jungfrun och Kräftan (har inte gästbloggat ännu, men förhoppningsvis kommer det). Vi sitter i skolan och då ser jag en buss köra in på skolgården.

Jag: Vad gör bussen här?
Jungfrun: Den är på skolresa!
Alla skrattar!

Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker det ;)

En annan gång, detta i början av skolåret!
Vi fyra + ett x antal andra från klassen sitter i en av skolans många ministudiehallarna. Mobilerna ligger på bordet.

Jungfrun: Alla vid detta bort har en sony ericsson mobil!
Oxen: Nej jag har en ercisson sony
Jungfrun: Va?! finns det!?
Alla skrattar!

Nej, vet ni? Jag ska prata med oxen om en ny kategori! Dagens roligaste (y)
Men vi har en kategori med Dagens.. kanske ska vi publicera det där?
Nej! Jag hoppas ni haft en sjukt bra vecka!
Nu väntar påsklovet!

Kommentarer


INNAN NI KOMMENTERAR:
- Skriv till oxen/lejonet om ni ska svara på något vi skrivit till er!
- Vi vill inte ha reklam så som gratisbio, gratiskläder osv.


namn:

e-mail/msn: (bara vi som ser)

hemsida/blogg:

lämna ditt meddelande:


spara mina uppgifter.
Trackback
RSS 2.0