JAG VILL...

2009-04-14
23:44:26
SKRIKA RIKTIGT JÄKLA HÖGT ATT JAG TYCKER OM MIN EXTREMT FINA J! ÅÅÅH VA JAG TYCKER OM HAN!

utdrag från msn tidigare idag.
lejonet (jag) j___ ! hur kändes det att kunna se mig med TVÅ ögon istället för en? :P
j jo det kändes bra du blev dubbelt så vacker <3


j ska jag va helt ärlig
j kommer du ihåg när vi gick ut för att ta lite luft på festen
lejonet ja?
lejonet haha blev nervös när du följde med ;o
j tänkte kyssa dig redan då men ja våga inte va för framfusig


j blev så glad när vi låg och mös i soffan först
j och när du somna visste jag att du lita på mig och tyckte det var mysigt ivaefall :P
lejonet åhh du luktade verkligen gott! :D och varm märkte jag redan dååå!


lejonet iaf, jag tycker om dig riktigt, riktigt mycket :* (L)
j jag tycker om dig med <3


Små, små utdrag från msn som sagt!
jag är så jäkla glad över att han är MIN endast MIIIN! <3

/ en superlycklig Lejon!

Kommentarer


INNAN NI KOMMENTERAR:
- Skriv till oxen/lejonet om ni ska svara på något vi skrivit till er!
- Vi vill inte ha reklam så som gratisbio, gratiskläder osv.


namn:

e-mail/msn: (bara vi som ser)

hemsida/blogg:

lämna ditt meddelande:


spara mina uppgifter.
Trackback
RSS 2.0