Tillbaka

2009-04-08
11:47:11

Heej på er! 

som ni kanske hört var jag iväg en vecka i Tyskland, och vi hade superskoj! Ville inte åka hem kan jag säga men men... ;) Lärde känna nya goa personer och jag ser verkligen fram emot när dem kommer hit i augusti. :)

 

Så nu är det första gången jag skriver här sen jag kom hem i fredes. liite kasst...


Jag har haft en superhelg. Jag träffade L och vi åkte och shoppade och hade det mys! :) Sen träffade jag även Lejonet och Kräftan, gud det var verkligen välbehövt, det kändes skönt i hela själen. :)

 

Jag tänkte jag skulle ladda upp någon form av bild också. Har återigen fått förklarat för mig hur man gör. Så tack Lejonet för att du la upp det här med, då glömmer jag det knappast!! 

 

Och just nu är det påsklov. Så sköönt måste jag säga. Och jag tycker jag är duktig och nyttjar varje dag till fullo och inte bara sitter hemma! 

I helgen ska jag och min fina L festa (första gången tillsammans faktiskt, ska bli redigt med kul :D) och sen sova hos hans storasyster eftersom det är en bit härifrån och hon råkar bo där. :)

 

Ha det så fint, en bild kommer strax upp här från min sida... kanske på kläder jag shoppade...?

/Oxen


Kommentarer


INNAN NI KOMMENTERAR:
- Skriv till oxen/lejonet om ni ska svara på något vi skrivit till er!
- Vi vill inte ha reklam så som gratisbio, gratiskläder osv.


namn:

e-mail/msn: (bara vi som ser)

hemsida/blogg:

lämna ditt meddelande:


spara mina uppgifter.
Trackback
RSS 2.0