tio kronor i min ficka

2009-03-27
17:12:09

Hej på er!

Längesedan jag skrev här. Förlåt för det. Hunnit bli sjuk igen men det är på bättringsväg. ;) Så har ont i halsen och går på Kåvepenin(så mycket coolare än Pencillin!) gör jag nu.

 

Igår var sista dagen jag fick träffa min baby, drar ju till Tyskland imorgon i sex dar med mina tyskklasskamrater. :) Härligt! Ska bli superkul! Men vi hade mysigt även om jag var lite besvärlig och jobbig... jobbiga näsa! Men det var en väldig speciell dag igår med. :) det blev det rättare sagt. jag sa nämligen till honom att jag älskar honom, och jag menar det! from the bottom of my heart. och han blev lite chockad först men hade funderat på att säga detsamma och när jag sa det, sa han det med. :)

 

Så idag ska jag packa, har inte börjat ännu, bara gjort lista hehe och duscha. :)

 

Aufwiederhören! Ha det så gött. :) /Oxen

 

 


Kommentarer


INNAN NI KOMMENTERAR:
- Skriv till oxen/lejonet om ni ska svara på något vi skrivit till er!
- Vi vill inte ha reklam så som gratisbio, gratiskläder osv.


namn:

e-mail/msn: (bara vi som ser)

hemsida/blogg:

lämna ditt meddelande:


spara mina uppgifter.
Trackback
RSS 2.0