yyyr i huvudet ;o

2009-03-27
23:32:38
Först och främst, Oxen och L, ni är så fina tillsammans! :)

På min egna blogg fick jag idag en ny design, så jag kände för att ändra andra saker också. Fler kategorier och sen har jag suttit och soterat över 500 inlägg!

Nyligen klar och jag känner mig helt... ja som rubriken lyder, helt jävla yyr i huvudet!


Jag saknar min J så jäkla sjukt mycket och ska kanske, kanske till honom imogon! Hoppas jag får! :))

Sen tror jag inte Oxen ser detta innan hon åker ://
Men du vet att jag kommer sakna dig och har riktitg sjukt jäkla kul i Tysklan!

Godkväll
/Lejonet

Kommentarer


INNAN NI KOMMENTERAR:
- Skriv till oxen/lejonet om ni ska svara på något vi skrivit till er!
- Vi vill inte ha reklam så som gratisbio, gratiskläder osv.


namn:

e-mail/msn: (bara vi som ser)

hemsida/blogg:

lämna ditt meddelande:


spara mina uppgifter.
Trackback
RSS 2.0